zaterdag 19 september 2020

Werk dag bij Bonsai vereniging Noord Holland

 Vandaag was ik uitgenodigd om de werkdag te begeleiden bij Bonsai vereniging Noord Holland.

Het was dit keer niet in hun club gebouw in Haarlem,  maar bij 1 van de leden thuis in Aalsmeer.  Lekker buiten in de tuin.

Een ruime tuin, met een grote diversiteit aan planten en Bonsai, maar ook met een bijenkorf....en een heuse imker.

Ik kreeg aan het einde van de dag niet alleen een overheerlijke appeltaart mee...maar ook een potje honing.

De opkomst was geweldig, en ik heb helaas niet veel foto's kunnen maken. Maar daar kwam ik ook niet voor.

Een leuke groep met enthousiaste mensen, sommige beginners, anderen gevorderd. Met natuurlijk een de Nederlandse Bonsai pioniers Frits van der kruijf.  Nog even fanatiek als in zijn begin jaren. Het is altijd leuk om met hem van gedachten te wisselen. Zijn jaren lange kennis en ervaring zijn geweldig. 




Na een leuke dag is het altijd weer heerlijk om even te ontspannen in je eigen tuin. De dag bij Bonsai vereniging Noord Holland was geweldig,  dus even na genieten. 

Het was prachtig weer ....en de koi lekker hongerig.

En ik kon mooi nog wat foto's van een paar van mijn eigen Bonsai maken ...het is tenslotte bijna herfst....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten